Κυριακή 19/11/2017 Ενημερωτικός εκδοτικός συνεταιρισμός 8 C° Θεσσαλονίκη
  • Πόσο πάει το βλήμα στο Κορδελιό;

    Από 100 μέχρι 8.000 ευρώ σε 53 ΜΜΕ πληρώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την ενημερωτική καμπάνια για τη βόμβα

  •  
    00:00
  • Η εκστρατεία επικοινωνιακής πολιτικής των "στρατηγών" Απόστολου Τζιτζικώστα και Βούλας Πατουλίδου για την εξουδετέρωση της βόμβας του 2ου παγκοσμίου πολέμου στο Κορδελιό, κοστίζει στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σχεδόν 65.000 ευρώ.

    Για την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης ώστε να εκκενωθεί η περιοχή εγκρίθηκαν 48.000 ευρώ σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τηλεοράσεις, εφημερίδες και σάιτ, τοπικής και πανελλαδικής εμβέλειας, με τη μέθοδο "λίγα σε πολλούς". Τα χρήματα αφορούν τη διαφημιστική δαπάνη της ενημερωτικής καμπάνιας. Η ψαλίδα της χρηματοδότησης στα συνολικά 53 ΜΜΕ είναι αρκετά μεγάλη, αφού σε άλλα δόθηκαν μόλις 100 ευρώ, ενώ σε μία περίπτωση το κονδύλι που εγκρίθηκε έφτασε τα 8.000 ευρώ.

    Συνοπτικά, ο "τιμοκατάλογος" έχει ως εξής:  Σάιτ τοπικής εμβέλειας 600 με 700 ευρώ (1.000 στα πανελλαδικής), επίσης 1.000 ευρώ σε εφημερίδες, ενώ τα περισσότερα χρήματα δόθηκαν σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας.

    Εξαίρεση από τη μέθοδο "λίγα σε πολλούς" είναι το ραδιοφωνικό μήνυμα και σενάριο της καμπάνιας για το οποίο ο συγγραφέας (ή οι συγγραφείς) θα πάρουν 15.600 ευρώ!

    Το αποτέλεσμα ήταν θριαμβευτικά ρεπορτάζ για την "απόλυτα επιτυχημένη επιχείρηση" εκκένωσης της περιοχής και εξουδετέρωσης της βόμβας, διανθισμένα με -ανακριβείς και πρόχειρες- ιστορικές αναφορές για το πότε έγινε ο βομβαρδισμός.

    Η ομογενοποιημένη αφήγηση ήταν η κοινή συνισταμένη όλων των κειμένων, χωρίς καμιά λογική επεξεργασία των πληροφοριών, χωρίς ούτε μια κατά διάνοια κριτική προσέγγιση της εκστρατείας εκκένωσης και εξουδετέρωσης της βόμβας.

    Ορισμένοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους, στήνοντας κάμερες σε πολυκατοικίες πάνω από το σημείο που βρίσκονταν η βόμβα στο βενζινάδικο ώστε να έχουν προνομιακό πεδίο φωτογράφησης κατά την διαδικασία απενεργοποίησης της βόμβας. Ήταν οι ίδιοι που καλούσαν τον κόσμο να φύγει από τα σπίτια του!

    Το συνολικό κόστος της επιχείρησης ξεπέρασε τις 125.000 ευρώ, αφού εκτός από τα 65.000 ευρώ προς τα ΜΜΕ, δόθηκαν άλλα 21.000 για τα έκτακτα μέτρα της τροχαίας και 38.000 για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

    Πάντως, σε κάποιους φαίνεται πως άνοιξε η όρεξη, αφού ήδη από τη Δευτέρα εμφανίστηκαν στο Διαδίκτυο τίτλοι για "νέα βόμβα στο Κορδελιό", πριν καλά καλά κλείσει ο λογαριασμός από την παλιά...

     

     

     

     

  • Pressenger

    Pressenger ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.
    Ενημερωτικός Εκδοτικός
    Συνεταιρισμός Θεσσαλονίκης

    Αγίας Σοφίας 94,
    τ.κ.: 54634
    τηλ.: 6974-557792
    inbox@pressenger.gr

    Σχετικά με το pressenger.gr

    Έτος ίδρυσης 2016
    Σχεδιασμός – ανάπτυξη:
    ομάδα pressenger.gr

    Μέλος του    

    Τα υπογεγραμμένα κείμενα
    απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

    Επιτρέπεται και παροτρύνεται
    η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή των κειμένων,
    αυτούσιων ή διασκευασμένων, με κάθε μέσο
    υπό τους όρους
    - αναφοράς στην πηγή προέλευσης (pressenger.gr)
    - διατήρησης του όρου ελεύθερης διάθεσης
    σε κάθε αντίγραφο ή παράγωγο έργο.